
Тези две институции със сигурност са станали перманентен спътник на българското общество през неговото развитие от миналия век, чак до наши дни. Нямам нищо против обновлението - напротив смятам, че именно това е начина неща да отговарят на своето време и да бъдат полезни и придаващи стойност към съответни социални групи и обществото като цяло. За съжаление в последните години тези институции загубиха голяма част от ореола си на единствена инстанция. И докато БНР не знайно как продължава да е незаменима медия за родените в миналия век, то при бТК (пардон VIVACOM), нещата не са толкова готини.
Българската Телекомуникационна Компания бе печеливш продукт, раздържавен за малко според мен постъпления в държавния бюджет. Когато смениха логото си преди време компанията се опита да запази доста разклатените си позиции в телекомуникационния бизнес с доста монополни практики, в което разбира се няма нищо лошо за акционерите.
Доколкото ми е известно нейното звено за мобилни комуникации Vivatel, така и не успя да излезе на печалба, въпреки това си има стабилна база от потребители и то не напразно. Vivatel, вече VIVACOM има покритие където голяма част от другите оператори нямат (това важи на странни места и за останалите играчи на пазара) и най-изгодните тарифни планове за мобилни услуги в мрежата на мобилния оператор с използване на Интернет трафик.
Идеята за новата компания насочена към клиентите - VIVACOM, обединяваща бТК, Vivatel и изключително успешния бранд с рибока 2Be е отлична! Да се надяваме, че и реализацията ще бъде такава. Повече за обединението може да се прочете в много медии, но лично аз останах приятно изненадан от посещението си на новия сайт на компанията.
Най накрая с услугата VivaSMS има опция да изпращате напълно легално безплатни текстови съобщения от сайта на компанията към приятелите си. Това беше наистина важна услуга, която много млади (или стиснати) хора ползват и която сериозно липсваше в портфолиото на VIVACOM (не разбрахте ли бТК+Vivatel+2Be = VIVACOM).
Динозаврите не изчезват!
1 коментар:
Сетиха се бТК, че е хубаво да си клиентско ориентиран, за тяхно съжаление обаче ТВЪРДЕ КЪСНО! Анатема бТК, РибаТел, РибаКом или както и да решат да се наричат...
П.П. Вълка козината си мена, ама клиентско ориентиран не става... АНАТЕМА ВИВАКОМ БОКЛУЦИ, ЩЕ ВИ СЪДЯ!!!
Публикуване на коментар