понеделник, 11 юли 2011 г.

Централизирано управление на онлайн файлове


Много от нас използват различни онлайн услуги като Google Docs, Dropbox, Zoho и други подобни. Когато обаче търсите даден документ може да отнеме известно време да преровите всичките ви акаунти за да го откриете.
Primadesk е поредното уеб 2.0 приложение, което цели да реши този проблем. С негова помощ може да търсите вашите файлове между различни онлайн услуги сред които Box.net, Dropbox, Facebook, Gmail, Google Docs, Picasa, Hotmail, Photobucket, Shutterfly, Smugmug, Snapfish, SugarSync, Flickr, Yahoo Mail и Zoho.
След като свържете акаунтите си с Primadesk ще може да разглеждате файловете си от едно централизирано място, да прехвърляте данни между различните сайтове и да правите резервни копия на ценните си файлове. В момента онлайн апликацията е бета версия и не всичко в нея работи както трябва.
Преди да предоставите информация за акаунтите си на Primadesk се запознайте с условията за ползване на услугата.

Няма коментари: