понеделник, 11 юли 2011 г.
Централизирано управление на онлайн файлове
Много от нас използват различни онлайн услуги като Google Docs, Dropbox, Zoho и други подобни. Когато обаче търсите даден документ може да отнеме известно време да преровите всичките ви акаунти за да го откриете.
Primadesk е поредното уеб 2.0 приложение, което цели да реши този проблем. С негова помощ може да търсите вашите файлове между различни онлайн услуги сред които Box.net, Dropbox, Facebook, Gmail, Google Docs, Picasa, Hotmail, Photobucket, Shutterfly, Smugmug, Snapfish, SugarSync, Flickr, Yahoo Mail и Zoho.
След като свържете акаунтите си с Primadesk ще може да разглеждате файловете си от едно централизирано място, да прехвърляте данни между различните сайтове и да правите резервни копия на ценните си файлове. В момента онлайн апликацията е бета версия и не всичко в нея работи както трябва.
Преди да предоставите информация за акаунтите си на Primadesk се запознайте с условията за ползване на услугата.
Етикети:
комуникации,
Adrive,
cloud computing,
Dropbox,
facebook,
GMail,
IDrive,
Joyent,
Mozy,
StrongSpace,
Synplicity,
webware,
Yahoo,
Zoho Show
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар