Липсата на кадри е основна пречка пред развитието на много компании в България. Независимо дали са с български или чуждестранен капитал, борбата за качествени служители е изключително голямо предизвикателство като се има предвид дефицита на кадри.
В тази връзка най-големият мобилен оператор M-tel представиха наистина впечатляващ подход за набирането си на нови служители. Със своята кампания "Ела в истинския свят!" успяха да привлекат вниманието не само на обществото но и на над 250 души, 110 от които потенциално бъдещи служители.
В нея компютърно генерирана красавица търси експерти по информационни технологии. Тя предлага на бъдещите попълнения да станат „архИТекти" на високотехнологичния свят, като в същото време им обещава достъп до най-съвременните технологии и допълнителни възможности за обучение.
Модерната за България стъпка определено ще заинтересова множество студенти и дори начинаещи потребители в областта на компютърните системи. От тях M-tel трябва да изкове нови специалисти за разработката на бизнес и Интернет приложения, управляващи корпоративен хардуер и софтуер.
Въпреки че не се знае колко от бъдещите "архИТекти" на телекомуникационният оператор ще останат наистина на постоянен договор и ще са полезни на компанията, желанието за откриване на нови методи и средства за достигане до малкият брой специалисти е нищо по-малко от вдъхновяващ. Дори и десет процента от тези 110 души да станат експерти в някоя ИТ област, това определено ще бъде голям успех както за M-tel, така и за екипа разработил медийната кампания.
Няма коментари:
Публикуване на коментар