четвъртък, 10 септември 2009 г.

Динозаврите никога не изчезват!

Изключително много се зарадвах на обновлението на БНР (ново лого) и нов бранд (както е модерно да се казва) за бТК.
Тези две институции със сигурност са станали перманентен спътник на българското общество през неговото развитие от миналия век, чак до наши дни. Нямам нищо против обновлението - напротив смятам, че именно това е начина неща да отговарят на своето време и да бъдат полезни и придаващи стойност към съответни социални групи и обществото като цяло. За съжаление в последните години тези институции загубиха голяма част от ореола си на единствена инстанция. И докато БНР не знайно как продължава да е незаменима медия за родените в миналия век, то при бТК (пардон VIVACOM), нещата не са толкова готини.
Българската Телекомуникационна Компания бе печеливш продукт, раздържавен за малко според мен постъпления в държавния бюджет. Когато смениха логото си преди време компанията се опита да запази доста разклатените си позиции в телекомуникационния бизнес с доста монополни практики, в което разбира се няма нищо лошо за акционерите.
Доколкото ми е известно нейното звено за мобилни комуникации Vivatel, така и не успя да излезе на печалба, въпреки това си има стабилна база от потребители и то не напразно. Vivatel, вече VIVACOM има покритие където голяма част от другите оператори нямат (това важи на странни места и за останалите играчи на пазара) и най-изгодните тарифни планове за мобилни услуги в мрежата на мобилния оператор с използване на Интернет трафик.
Идеята за новата компания насочена към клиентите - VIVACOM, обединяваща бТК, Vivatel и изключително успешния бранд с рибока 2Be е отлична! Да се надяваме, че и реализацията ще бъде такава. Повече за обединението може да се прочете в много медии, но лично аз останах приятно изненадан от посещението си на новия сайт на компанията.
Най накрая с услугата VivaSMS има опция да изпращате напълно легално безплатни текстови съобщения от сайта на компанията към приятелите си. Това беше наистина важна услуга, която много млади (или стиснати) хора ползват и която сериозно липсваше в портфолиото на VIVACOM (не разбрахте ли бТК+Vivatel+2Be = VIVACOM).
Динозаврите не изчезват!

1 коментар:

Unknown каза...

Сетиха се бТК, че е хубаво да си клиентско ориентиран, за тяхно съжаление обаче ТВЪРДЕ КЪСНО! Анатема бТК, РибаТел, РибаКом или както и да решат да се наричат...
П.П. Вълка козината си мена, ама клиентско ориентиран не става... АНАТЕМА ВИВАКОМ БОКЛУЦИ, ЩЕ ВИ СЪДЯ!!!