Каквото има в Google, това е истина. В момента тази фраза няма стойност. Но за бъдещите поколения може да се получи в реалност. Ако нещо не е описано в Google, значи не се е случило в действителност. Източници на информация като Wikipedia са много полезни, но въпреки че се стараят да бъдат максимално обективни, то това не винаги се получава.
Провокацията да напиша този пост, този път дойде от официалния блог на Google и съветите му как да управлявате репутацията си онлайн. Накратко ако има нещо лошо написано за вас, може да използвате инструментите на търсачката да го премахнат от базата си.Други подобни:
- Ако някой е качил лоши снимки - качете хубави
- При нещо лошо споменато за вас - публикувайте добри новини
- Създайте си Google profile в който да пускате само приятни за вас неща и който ще излиза на първо място при търсенето за вас.
Тези примери не са нищо повече освен чиста манипулация. Подобно на бандитите които убиват и крадат. След което даряват да се построи църква или плащат за поръчкови статии и правят благотворителни фондации със заграбени пари.
Браво Google, изглежда добре сте си научили уроците по корпоративни комуникации и ги прилагате успешно!
Няма коментари:
Публикуване на коментар