понеделник, 17 ноември 2008 г.

Какво е ЕПК? Какъв имот да купим?

Не че съм тръгнал да си купувам жилище - просто още нямам възможност. Това обаче не ми пречи да се интересувам какво става в сектора на недвижимите имоти. Вчера например гледах статистика за цените на апартаменти и наеми в различните квартали. Е супер, но като не разбирам от имоти, какво ми говорят съкращения, като ЕПК и други, за които е дори смешно да попиташ някой.
Днес обаче след кратка справка установих че има прекрасен материал за всичко което ме вълнува за имотите. Под заглавието "100 въпроса, 100 отговора за недвижимите имоти" открих цяла онлайн книга, която представлява мини-безплатна енциклопедия с достатъчно информация какво можем да открием на пазара.
Тези които искат да си купят жилище могат да погледнат и личната ми колекция от онлайн ресурси по темата, а също и да споделят мнение и опит.

Няма коментари: